sâmbătă, 25 ianuarie 2014

FARMECUL COPILARIEI

            E un adevărat regal să-i priveşti pe aceşti copii, de toate vârstele, cu cei mai fascinanţi ochi de pe planetă, cu cele mai senzaţionale chiote de râs si de o ingeniozitate  a imaginaţiei, sclipitoare. Fericiţi sunt părinţii acestor comori, izvoare inepuizabile de candoare,  gingăşie şi frumuseţe, fericită şi norocoasă  sunt şi eu, de fiecare dată când,  râsetele şi voioşia lor ,,inundă” biblioteca  „fermecată, fascinată” de prezența lor, dorită și cu drag așteptată.
             Săptămâna aceasta, Iacob, care împlinește 4 ani, de Ziua Unirii, 24 ianuarie, mi-a explicat cum se fac clătitele:
            „ - Mami amestecă bine făina, laptele și oul, tati pune cu o lingură, în tigaie aluatul și eu le umplu cu gem, le învelesc, apoi  le mâncam. Eu mănânc două.”
             Rebeca , 4 ani, când a venit după ea, a întrebat-o mirată ,pe mătușa ei:
        ,,- Di ce-ai vinit asa di repide?”
              Ana-Maria,7 ani, locuiește în Beznea și a rugat-o pe mama ei să cumpere o casă în Bratca, mai aproape de bibliotecă, pentru că vrea să vină in fiecare zi și să stea mai  mult ca să mă ajute  pe  mine.

              Îi ador pe acești prichindei care-mi încarcă sufletul cu o doză uriașă de frumusețe, de bucurie, de iubire și fericire.









4 comentarii:

  1. Vreau si eu sa felicit pe cei doi profesori pentru pentru lucrurile frumoase pe care le realizează cu copii si nu in ultimul pe cea care se ocupa sa promoveze dezinteresat cultura si adevăratele valori naționale si locale,profesoara Luminița Izdraila.Cititorii blogului bibliotecii Bratca si vizitatorii bibliotecii trebuie sa știe ca fără munca ta,fără dăruirea , fără Nopțile tale nedormite,fără prezenta ta minunata in acest loc lucrurile ar stă altfel.Așa cum a spus si scriitorul Radu Paraschivescu in cartea Cautatoriii De Povesti a care-i erou ești ,tu reprezinți pentru aceasta cumunitate "far in toată regula"

    RăspundețiȘtergere
  2. Itr-adevar lumea copilariei este minunata si copiii ii simt pe cei care au suflet curat de copil si nu mai vor sa plece acasa sau li se pare ca timpul trece foarte repede daca se simt bine.Daca nu ar fi intimpinati cu dragoste,cu caldura(sufleteasca) nu ar avea zimbetele pina la urechi si nu ar vizita atit de des Biblioteca.Datorita Luminitei bibloteca a devenit un loc atit de indragit si de vizitat atit de cei mici cit si de cei mari.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador aceasta biblioteca, pentru ca este linistita, plina de carti si tanti Lumi este buna cu noi, calduroasa si ne ajuta la ori si ce.
    In aceasta biblioteca sunt si calculatoare, cand am intrat prima data in aceasta biblioteca am crezut ca intru intr-un vis frumos!
    Eu, aici vin cu pritena mea Daria, iar doamna Luminita ne este o prietena foarte buna!
    Ador aceasta biblioteca!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma simt bine la biblioteca,imi fac temele,o ajut pe tanti Lumi si ma distrez cu prietena mea cea mai buna , Ruxandra.Mi-as dori foarte tare sa fiu ajutor de bibliotecar.Sper ca tanti Lumi sa faca ajutoare de bibliotecar.

    RăspundețiȘtergere